Archiv pro štítek: reklama

Ani v online tiskárně se neobejdete bez skalpelu – aneb rok v Reptisk.cz

0002884Někdo si ze svého zaměstnání odnese spoustu profesních zkušeností a příjemné zážitky, jiný zase žaludeční vředy a sociální fobii. V tomto netradičním příspěvku bych se chtěl podělit nejen o to, jaké to bylo, strávit rok v online tiskárně Reptisk.cz, ale také trochu o tom, jak to dnes v podniku podobného typu může fungovat.

 

Celý příspěvek

Úlovky ze sítě #26: cyklistická vřava i obalové trendy

nahled_cykloÚlovky ze sítě připlouvají pravidelně okolo pátečního poledne a dělí se s vámi o čerstvé zajímavosti ze světa tisku, grafiky, designu i reklamy. Dnes se podíváme, jak se také dá propagovat světový šampionát v silniční cyklistice v americkém Richmondu, dozvíme se něco o trendech v obalovém designu a na závěr si dáme jako dezert poučnou infografiku o slavných vědeckých objevech, za něž mohla tak trochu náhoda.

Celý příspěvek

„Mít vlastní e-shop je pro SEO konzultanta výhoda“, říká Martin Matějka

martin_matejka_nahledMartin Matějka patří mezi přední tuzemské konzultanty v oboru SEO a online marketingu s více než desetiletou praxí. Kromě toho také vlastní a provozuje e-shop Smallcars.cz, se kterým se potkal snad každý, kdo v posledních letech kupoval model auta. V červenci letošního roku nás navštívil v Reptisku – a to nám poskytlo ideální možnost zeptat se jej na několik otázek.

Celý příspěvek

Úlovky ze sítě #22: odličovací obálka a krab poustevníček

nahled_krabAni vysychající vodní toky nezastavily naše rybáře, kteří se právě vrátili s čerstvou várkou úlovků že světa tisku, grafiky, reklamy a designu. Dnes se dočtete kupříkladu o tom, proč se neděsit, když potkáte kraba poustevníčka s panoramatem New Yorku na zádech, nebo si můžete prohlédnout jedno hodně netradiční předvolební video kandidáta do kanadského parlamentu.

Celý příspěvek

Úlovky ze sítě #21: Nicholas Winton a hladké oholení

nahled_impactPáteční Úlovky ze sítě jsou opět zde, aby vám přinesly výběr ze zajímavostí, jež se nějakým způsobem dotýkají tisku, grafiky, designu či reklamy. Tentokrát trochu navážeme na úterní článek o letošních poštovních známkách a podíváme se na jednu, s jejíž emisí se původně nepočítalo a je věnována Siru Nicholasi Wintonovi. Zjistíme taky, jaké to je oholit se po 14 letech či co za písmo straší skoro na všech internetových meme obrázcích.

Celý příspěvek

Úlovky ze sítě #20: REIFY totemy a barvy podzimu

nahled_reify Ani tentokrát nebudou čtenáři připraveni o pravidelnou dávku zajímavostí ze světa tisku, grafiky, designu, reklamy a kreativních hrátek obecně. Lovná sezóna je po celý rok a tak jsme se tentokrát podívali třeba na to, jak se známé značky snažily „vytřískat“ nějakou tu publicitu z průletu okolo Pluta nebo na nadmíru zajímavý projekt REIFY převádějící hudbu do 3D tištěných plastik.

Celý příspěvek

Úlovky ze sítě #18: slavná alba a nemravný kečup

pink floydAč je tento pátek vskutku perný v klimatickém slova smyslu, naši rybáři nezaháleli a opět vám přináší čerstvé úlovky ze světa tisku, grafiky, reklamy, designu a spřízněných disciplín. Dnes se kupříkladu podíváme, jak dnes vypadají místa zachycená kdysi na obálkách slavných alb, pustíme si rozhovor s Martinem Pecinou o knižním designu nebo zjistíme, co se stane, když si necháte příliš brzy expirovat soutěžní doménu.

Celý příspěvek

Úlovky ze sítě #17: bublinkové notifikace a české úspěchy

bad-letter-spacing-4__605Také tento týden byl výlov úspěšný a páteční úlovky ze sítě opět přináší výběr zajímavostí ze světa tisku, grafiky, reklamy a designu. Tentokrát se podíváme kupříkladu na neotřelé řešení pracovních upomínek, které vypadá mnohem příjemněji, než vyzvánění v telefonu, dozvíme se, jak si vedly české reklamní agentury na mezinárodním festivalu Cannes Lions a jako varovně zdvižený prst nám poslouží kompilace přešlapů na reklamních nápisech způsobených špatnými mezerami mezi písmeny.

Celý příspěvek

David Ogilvy – legenda reklamního průmyslu v 10 citátech

ogilvy23. června letošního roku uplyne 104. výročí ode dne, kdy se narodil anglický (leč primárně v USA působící) reklamní podnikatel David Ogilvy. Mimo sféru reklamy a podnikání je Ogilvyho jméno stále relativně neznámé – přitom na podobu reklamy zejména v 2. polovině 20. století měl podobný vliv, jako třeba Walt Disney na filmový průmysl. Ostatně, svědčí o tom jak jeho přezdívka „Otec reklamy“, tak fakt, že jím založená agentura „Ogilvy & Mather“ je dodnes  jednou z největších a nejprestižnějších agentur na světě. Na českém trhu působí taktéž.

Celý příspěvek